Atmaksas politika
Smaržu atgriešanās politika
Kvalitatīvas preces, kas iegādātas tiešsaistē 14 (četrpadsmit) dienas no preču piegādes dienas pircējam.
Atgriežot preces, ir jāizpilda šādi nosacījumi:
- atgrieztajam priekšmetam jābūt oriģinālā, glītā iepakojumā;
- Pircējam ir jābūt nebojātam;
- Produktam jābūt neizmantotam, nezaudējot tā komerciālo izskatu (etiķetes un aizsargājoša filma neskarta utt.)
- Atgrieztajam produktam jābūt tādam pašam kompozīcijai kā pircējs saņemtais - vienlaikus jāatdod dāvanas, kas saņemtas pirkumam.
-Lai atgrieztu produktu, kas neatbilst kvalitātei, ir jāaizpilda prasība par zemas kvalitātes produkta atgriešanu, prasības veidlapu var iegūt, sazinoties ar e-pastuinfo@royalsperfume.comApvidū Iesniedzot prasību par zemas kvalitātes produktu, ir jāiesniedz materiāli, kas to pierāda (video, fotoattēli). Iesniegtās prasības par nepilnīgām precēm tiek apstrādātas 30 darba dienu laikā.
Atgriežot preces bez pārdevēja vainas, pircējam atdeves izmaksas netiek kompensētas vai atmaksātas. Pēc produkta saņemšanas un pārliecinoties, ka produkts netiek izmantots, 5 dienu laikā nauda tiks atdota maksātāja kontā.
Bojātas preces tiek atdotas saskaņā ar ekonomikas ministra 2001. gada regulu. 29. jūnijs ar pasūtījumu Nr. 217 "Attiecībā uz noteikumu apstiprināšanu par priekšmetu atgriešanu un apmaiņu" saskaņā ar apstiprinātajiem noteikumiem par priekšmetu atgriešanu un apmaiņu.
Mēs informējam jūs, ka pircējiem strīda gadījumā vispirms jāsazinās ar pārdevēju, un, ja strīdu nevar atrisināt, viņiem ir tiesības pieteikties uz strīdu izšķiršanu elektroniskā patērētāju strīdu izšķiršanas platformā: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
5. Pircēja tiesības
5.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces, kuras tiek pārdotas tiešsaistē. veikalā;
5.2. Pircējam ir tiesības iekšā 14 dienas no dienas, kad preču saņemšana ir izņemta no pārdošanas līguma, un atdot preces pārdevējam un atgūt naudu, kas samaksāta par precēm, izņemot izņēmumus, kas paredzēti 6.228. panta 10. panta 2. daļai. Patērētājs nevar vienpusēji atdot iesaiņotās preces, kuras pēc piegādes ir izsaiņotas un nav piemērotas atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas iemeslu dēļ.
5.3. Ja iegādātais produkts neatbilst kvalitātes prasībām, pircējam 2 gadu laikā ir tiesības apmainīties ar nepietiekamas kvalitātes produktu ar piemērotas kvalitātes produktu vai tiesības uz produkta cenas samazināšanu vai tiesības atgūt naudu, kas samaksāta par produktu un tā piegādi.
5.4. Pircējs var iesniegt pieprasījumu/sūdzību par mūsu tiešsaistes veikalā iegādātajām precēm vai pakalpojumiem, kas iegādājas mūsu tiešsaistes veikalā, Valsts birojā par patērētāju tiesību aizsardzību (ViļNiaus st. 25., 01402 Viļņs, e-pasts: http://ec.europa.eu/odr/, Tālr. 8 5 262 67 51, fakss/ (8 5) 279 1466, vietnē www.vvtat.lt, tās pieteikuma forma EGS platformāhttp://ec.europa.eu/odr/ Piezīme: visos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar info@royalsperfume.com vispirms.
Preču atgriešanu vai apmaiņu regulē:
Apmaiņa un priekšmetu atgriešanās.
6.362. Pants. Apmaiņa un priekšmetu atgriešanās
697 Attiecībā uz mazumtirdzniecības noteikumu apstiprināšanu
Patērētāja pieprasījums aizstāt piemērotas kvalitātes iegādātās preces ar līdzīgām precēm vai atgriezt naudu, kas samaksāta Civilkodeksa 6.362. pantā norādīto iemeslu dēļ, var izpildīt tikai tad, ja pārdevējs piekrīt pēc šādu preču iegādes:
17.2. parfimērijas, kosmētikas un tualetes preparāti (kodi saskaņā ar kombinēto nomenklatūru - 3303-3307);